If men define situations as real, they are real in their consequences. – Thomas theorem

Болка

Posted in Today by bendyourcircuit on 30/06/2009

Това е списък с веществата, които съм взимала срещу болка. Част от тях продължавам да взимам и сега. Някои са болкоуспокояващи, други – спазмолитици, трети – комбинация от двете. За разлика от аптекарите, дилърите никога не задават излишни въпроси като Колко си взела от това и кога за последен път?

Диклофенак,

Ибупрофен,

Бускопан,

Но-шпа,

Аулин,

Диклак,

Морфин,

Аналгин,

Марихуана.

4 Коментари

Subscribe to comments with RSS.

  1. bronco said, on 01/07/2009 at 23:11

    hihi, за последното и пред-пред него ;

  2. Аз said, on 08/07/2009 at 22:36

    А преди колко години си попадал на Бускопан? Аз дори не мога да изброя годините, от които го няма.

  3. bendyourcircuit said, on 08/07/2009 at 22:39

    Преди седмица. В Германия се продава свободно.

    Посуепис: от женски пол съм :-)

  4. Аз said, on 11/07/2009 at 9:30

    Извинети, не ми се флудеше блога ти заради пропуснатото „а“. А у нас Бусколизина даже се държи в шкаф под ключ. Съвременни тенденции.


Вашият коментар

