If men define situations as real, they are real in their consequences. – Thomas theorem

Разни

Posted in Today by bendyourcircuit on 14/07/2009

Разни неща от минали години, за които от време на време се сещам, без да ми е много ясно защо:

#1: Предаването на агент Тенев по Хоризонт, докато баща ми си глади лекарските дрехи за понеделник.

#2: Седемте самураи на Куросава, който гледах преди две години в Дома на киното, безбожно напушена и от първия ред.

#3: Опитът ми да гледам лабораторни мишки в трилитров буркан от туршия. Първата препи с вода и се гътна, а втората я разкъса кучето.

#4: Кончетата на входа на Морската градина във Варна и чичкото, който ме излъга, че ако се усмихна, ще тръгнат.

4397_174558515315_594185315_6795896_4707421_n

#4: Баба и опашките, които ми правеше като малка.

#5: Плочите на дядо и първата, която слушах до припадък, простряна на пода в моята стая, Benny Goodman – The King of Swing.

#6: Първият ми приравнителен изпит по цигулка в музикалното училище.

#7: Как за малко не ме прегази влак във Финландия, докато беряхме боровинки край релсите. Най-големите мухоморки, които съм виждала през живота си и първата ми детска градина там.

#8: Фантомът на операта – единственият филм, който съм гледала над 30 пъти.

#9: Кокерката. Най-жизнерадостното и незлобливо същество, което познавах.

n594185315_3065135_4325

#10: Стопът от София до Солун и обратно за 24 часа. Дивите портокалови дръвчета, кафето в 7 сутринта на следващия ден и двама гърци, които на изтрезняване поговориха с нас за Буковски, а после ни показаха пътя до пощата. Един от любимите ми графити.

n594185315_148980_8437

#11: Първото ми катерене на скали.

#12: Къщата на Елвис. Най-кичозната, която съм виждала.

#13: Миналогодишният Love Parade в Дортмунд. Moby, Underworld, аз и още 1,4 милиона души.

#14: Гигантската изкуствената палма в центъра на Варшава.

Както и няколко любови, приятелите ми и Северното Черноморие… Все неща, които не подлежат на описание.

Powered by Cherry Poppin Daddies – Zoot Suit Riot

Вашият коментар

