If men define situations as real, they are real in their consequences. – Thomas theorem

Posted in Today by bendyourcircuit on 07/04/2010

Има дни, в които върша всичко много, много бавно. Не защото ми се иска, а защото нямам друг избор. Когато се случи (а днес е такъв ден) обикновено стартирам с шепа хапчета, литър зелен чай и нещо дребно за закуска. Не ми се чете нищо, не ми се слуша музика, не мога да се концентрирам, филмите ми се струват безкрайно дълги, светлината – твърде ярка. Времето забавя ход, а аз се изтягам в леглото и започвам да слушам много, много внимателно.

Някъде се тръшва врата.
Звук от приближаващо се колело.
Някаква гигантска буболечка се блъска в прозореца.
Шумоленето на станиола, докато развивам един шоколадов заек.
Камбаните на съседната църква.
Токчета.
Дрънкането на връзка ключове.
Крякането на патките под прозореца ми.

Ето така звучи ежедневието, когато не съм твърде заета да го забележа.

Навън е 18 градуса. Всичко е наред и продължава обичайния си ход. Така и трябва да бъде.

Вашият коментар

