If men define situations as real, they are real in their consequences. – Thomas theorem

Ремонт

Posted in Today by bendyourcircuit on 21/07/2010

Вчера цял ден се занимавах с транспортера. За първи път от две години го почистих основно. От веригата паднаха някакви кечета прах, грес и пясък – последният завлякох по маршрута на черен терен в неделя. Има няколко неща за ремонт. Десният ми педал изхвърча, за моя радост – без да се приземя на платното както стана миналата година. Задната гума е изхабена напълно, а за капак някакъв кретеноид ми е срязал кабела на динамото и ми е откраднал фара. Не се ядосвах дълго. В крайна сметка има хора, дават на късо и застраховани няма. Съседът ми, примерно: свири на зурна и пее всеки ден (фалшиво). Поне новата, която се нанесе отсреща, престана да възвестява Армагедона всеки път, когато свършва.

Както и да е, вчера се информирах колко ще ми струва ремонтът. Цените са следните:

Поправка на спирачки – €13,50
Педали – €14,99
Смяна на педали – €4,50
Смяна на осветление – €13,50
Багажник – €30
Монтаж на багажник – €13,50
Нова гума – ~ €15

Всичко на всичко: €104,99

Чух сумата, вдигнах лява вежда и казах на младежа, че ще си купя каквото ми трябва, а с останалото ще се оправям без негова помощ. Всъщност, проблемът е, че нямам нужните инструменти, а не че не знам как се прави. Добрата страна на нещата е, че се сетих от кого мога да поискам назаем.

Остават 20 дни до старта.

Powered by Jedi Mind Tricks ft. Ill Bill – Heavy Metal Kings

Tagged with:

3 Коментари

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ralitza said, on 22/07/2010 at 8:19

    Надолу по Талстр. в колоездачния магазин струва ми се можеш сам да си направиш ремонт. Казвам „струва ми се“, шот съм виждала в работилницата им различни хора. Това ако ти трябват инструменти все още. На Янстр. има също един магазин където може да попита човек.

  2. крис said, on 22/07/2010 at 9:26

    hahahahaah ja sogar you def need jedi-mind tricks! :D :D :D

  3. крис said, on 22/07/2010 at 9:28

    важното е че си жива и здрава, другото (както виждаш) може да се закупи… :/


Вашият коментар

