If men define situations as real, they are real in their consequences. – Thomas theorem

Burnout

Posted in Today by bendyourcircuit on 01/12/2010

Днес за първи път станах свидетел на нервна криза. Не от онези, които се правим, че получаваме, когато стоим в задръстване, токът е спрял или съседката ни е спретнала кофти номер, а действителна нервна криза по смисъла на ICD-10. Това се случва, когато си поставен под почти непрестанен стрес и спиш едва няколко часа на денонощие. Резултатът видяхме днес – пълен burnout и срив на психиката.

Добрата новина е, че случилото се е обратимо, само че мен ме интересува въпросът защо досега никой от нас – понеже става дума за инцидент на работа – не е забелязал симптомите? Или всички имаме един и същи безумен режим и това отдавна не ни прави впечатление?

4 Коментари

Subscribe to comments with RSS.

  1. lilia said, on 01/12/2010 at 12:57

    Ехо, не съм срината психически.Казах ,нито съм стресирана.

  2. Krijs said, on 01/12/2010 at 18:09

    Mein Gott, was arbeitest du denn?

  3. Е. said, on 01/12/2010 at 19:12

    винаги е обратимо. с правилните лекарства всичко се оправя. наскоро преживях нещо подобно. кофти. и не е като никой да не е виждал какво става (дори аз) – беше въпрос на време – неизбежно. лошото е, че съм още мъничка, а косата ми побелява и пия малки розови хапчета.

    но ще се оправим. с времето.

    черна станция съм…ама понякога не съм! ;-)

    поздрави!

  4. bendyourcircuit said, on 04/12/2010 at 23:27

    Понякога се оправя, да. Вярвам в онова понякога, когато не си :-)


Вашият коментар

