If men define situations as real, they are real in their consequences. – Thomas theorem

За блога

Posted in Today by bendyourcircuit on 30/01/2011

Преди време имах интересен разговор за това какъв е смисълът от този блог. И сега мисля, че няма такъв, освен че пиша за себе си. Исках да го изтрия, но в последствие се отказах. Случи се след публикацията за Масларова, след което забелязах, че някой все пак следи какво се появява тук. Аудиторията на блога не е масивна, но от друга страна явно има хора, които го следят. Всъщност, мислех да пусна анкета какво да правя с блога, но вместо това пиша този пост.

Ясно ми е, че нещата, за които пиша, не интересуват широк кръг от хора. Това не са клюки, нито засягам злободневни теми или изобщо такива, които обикновено се коментират лесно с няколко изречения и от всеки. При снимките например няма какво толкова да се коментира. Старая се да свеждам постовете а ла мило дневниче до минимум, защото и без това не обичам да говоря за себе си или за много лични неща в публично пространство каквото е интернет, където всеки случаен човек може да ги прочете.

Не мога да съм news digest. Първо, достатъчно е, че това върша на работа. Второ, дори и да исках, с елементарните човешки ресурси, с които разполагам, би било невъзможно. А и който желае да се информира за нещо, може да отвори който и да било новинарски сайт и да го направи. Заради това не виждам причина да попълвам блога със съдържание, което не бих могла да поддържам, за да е актуално, да не говорим, че какъвто и облик да има това място, би изчезнал веднага, ако опитах.

Добрата новина е, че с времето ми стана значително по-лесно да пиша. Всъщност, това беше и идеята, с която започнах този блог – да имам по-често повод да пиша за това, което ме интересува. Не искам да се концентрирам върху една тема, защото ме вълнуват прекалено много неща, за да си дам конкретни рамки. Доколко успявам интересно и убедително да пиша за това, което ми харесва, е друг въпрос. Това все още не мога да преценя, защото много рядко получавам feedback.

Значителна част от текстовете не публикувам заради самоцензура. Макар да засягат обществени теми и да не са част от личното ми пространство, отказвам се да ги публикувам или защото не ги смятам за достатъчно добри, или защото решавам, че не биха интересували никого. В това отношение нещо трябва да се промени, защото, дори и да не са groundbreaking, може да греша за това дали някой би се интересувал от тях.

Та, така. Иска ми се разбера как изглежда това място отстрани, от гледна точка на онези, които четат блога. Затова ако някой има мисли по темата, насреща съм.

Peace.

Powered by Yeah Yeah Yeahs – Heads Will Roll (Dubstep Remix)

13 Коментари

Subscribe to comments with RSS.

  1. lilia said, on 30/01/2011 at 19:10

    Моите мисли също неведнъж са били спорани от самоконтролиращи ответни реакции.Поводите обикновено са различни.Като се започне от лошо изказани и зле подредени , до абсолютно възможни да нараняк някого.В такива случаи е повече от нежелано появяването им в изписан вид.Доста съм разхвърляна и в подредбата на самото творение-каквото и да е то.Забелязвам че липсва конструкция, на която да се опира и да се оформи красиво за душата писание.Доаста са аматьорски всички мои изяви, но това не означава че ще спра.Има моменти , пък когато са по-добри.И по собствени наблюдения виждам че когато кореспондират с леко и приятно усещане на щастие/когато почувствам около себе си …в контактите/са повече носещи красотата, отколкото тези, изписани с тъга и съмнение. Сега си обяснявам защо коментират дали произведенията на даден творец са зареждащи и изпълнени с живот, или са скучни и неприятни.Та затова искам да си намеря точното усещане, което засега е само според периодите на досег до другия ми свят.Да успея да дарявам това чувство по-често, за да достига винаги отсреща точно и вярно послание и да се знае ,че всичко продължава с пълна сила, дори и да е на периоди по-силно.

  2. Ирония Идиотова said, on 31/01/2011 at 9:03

    Винаги съм мислела,че човек след като започне да се съобразява с друите или с рани фактори, блогът му вече не е личен. Тоест, той пише и за другите. И донякъде собствените му очаквания се разминават. Честно казано в момента изказвам мнение на прима виста, защото тепърва ми предстои да изчета останалите неща тук. Обаче спокойно мога да изразя мнение,че би трябвало да пишеш за нещата, които ти харесват, тревожат, интересуват и всичко, което изразява твоя позиция:) И по начин по който на теб самият ти харесва. Ами..това е за сега от мен.. дано да съм разбрала правилно питанката ти:)

  3. bronco said, on 31/01/2011 at 10:31

    извинявам се, че рядко „махам“ под публикациите ти, но трябва да разбереш що за мързел вилнее и как едва му се противопоставям. всъщност, основно коментирам музика, така че – стига да желаеш, дерзай и създавай съдържание!
    излагаш чудесно мислите си, без оглед на тематиката, и знам, че това се е отплатило чрез верни читатели т.е. returning visitors.
    ; )

  4. shinyredapple said, on 31/01/2011 at 16:06

    Да не си посмяла! Давам дума да оставям по коментар от време на време! Продължавай смело в същия дух, смисъла няма да засягам, че твърде дълго ще стане, смисъл, няма как да е иначе. Разбира се, не позволявай това(начинание) да краде от здравето ти, свободата, радостта, почивката и прочие… Тогава му тегли чертата без свян. А сега смело напред още веднъж и успех, алет кла?

  5. anchett said, on 01/02/2011 at 0:52

    само посмей да махнеш блога! ще си имаш работа с всичката ми жирафо-совческа ярост… и ще изпиша нов блог за това, как липваш. чуваме те. и те слушаме.

  6. Албена said, on 01/02/2011 at 1:08

    Добро утро! Напълно разбирам желанието ти да махнеш блога. Ама недей, моля те. Освен егоистичната причина, че го чета и намирам в него неща, които ме карат да се замисля, усмихна, поискам да споделя и т.н., нямам друга.
    Чета блога през читанката гугълска и затова по-рядко се отбивам директно тук. Мързел, какво да се прави.
    Поздрави :)

  7. nervousshark said, on 01/02/2011 at 9:11

    Блогът в момента е такъв, какъвто трябва да бъде един блог наистина, а не трибуна за общественически страсти.
    Би ми липсвал.

  8. kr/iva said, on 01/02/2011 at 10:10

    и ние сме насреща (особено лилия, тя май винаги е там). намали самоцензурата и пиши за себе си, по-малко за другите, с или без т.нар. groundbraking смисъл

  9. bronco said, on 01/02/2011 at 10:59

    добавям нещо, което може би ще ти се стори интересно: Еленко за блоговете през 2010 http://goo.gl/fb/uNXwC

  10. bendyourcircuit said, on 01/02/2011 at 14:29

    Мисля, че сега имам повече яснота за това какво искам и мога да направя. Единствената промяна, на която държа, е да има повече свързан текст и по-малко самоцензура. Основната ми цел остава същата – да пиша по-често.

    Бронко, на теб трябва да благодаря за онзи разговор. Подейства ми отрезвително =) Изгледах презентацията и общо взето мислите ми са в тази посока: по-важно е оригиналното, непреписано съдържание. Радините вълнения не са за тук, казах вече, а за останалото мисля, че е ясно: че нямам претенции да откривам колелото.

    Aни, и аз те обичам :-*

    Ива, това е и моето заключение от упражнението. Трябва да има смисъл за мен на първо място, а дали някой друг ще го хареса не е толкова важно. Така си и мислех, но беше полезно да имам и reality check.

    Към останалите: благодаря ви, за мен всеки коментар тук беше важен. Наистина.

    There, life goes on.

  11. shinyredapple said, on 01/02/2011 at 15:21

    Ще го бъде значи, а това сега ме радва изключително, нали разбираш, особено след горния и последен засега пост. Всичко изглежда да е наред и ми идва да викам с все гърло: УРА!.

  12. cam said, on 01/02/2011 at 16:47

    zdravei, cheta bloga ti s interes dori i da ne komentiram chesto (za koeto se izvinqvam (:-D). post-ovete ti me karat da se usmihvam i zamislqm, da se rovq v internet i da trusq informacia po temi s koito inache rqdlko bih se sreshtnala.
    pishi i izlivai mislite si smelo, a samozelzurata ne vinagi e losh navik (:-D)

  13. Михаела said, on 02/02/2011 at 10:28

    Не спирай, посещавам блога ти редовно и ми харесва.


Вашият коментар

