If men define situations as real, they are real in their consequences. – Thomas theorem

Из политическия спектър

Posted in Today by bendyourcircuit on 02/08/2011

Доколкото си спомням, за последно направих политическия тест преди три-четири години, май в началото на дигиталната ми история във Фейсбук. За толкова време политическите ми виждания са се променили чувствително: от радикален либертарианец (анархист) до умерен демократ.

Няма нищо учудващо в промяната сама по себе си и даже щеше да е меко казано притеснително, ако всичко беше останало на нивото от преди няколко години. По-скоро ме изненада посокота: предположенията ми винаги са били за стабилизиране „вляво“ (или ниско долу по графиката) като социалист или (ляв) анархист. Иначе няма нищо странно в генералното „успокояване“ на политическите ми възгледи: предполагам, че има общо с израстването, колосалния обем политическа литература, който минах последните години, житейския опит и т.н.

Междувременно открих няколко есета от периода ми в Щатите, в които обяснявам защо форми на социална организация като комуните на Русо са възможни и в по-широк обществен контекст. Колкото пъти намирам стари текстове, винаги се изненадвам какви неща са ме интересували преди време. Това не е лошо per se, но вероятно не си давам ясна сметка за темповете, с които се случва промяната.

Линк към теста, за който си припомних тук.

Tagged with:

Един коментар

Subscribe to comments with RSS.

  1. shinyredapple said, on 02/08/2011 at 12:10

    И все пак няма да го напиша, защото съм се зарекъл да не коментирам никъде нищо повече! Поздрави!


Вашият коментар

